BS,PHOEKHAINGဘေလာ့ဂါကို လာၾကည့္သူအေပါင္းတို႔ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံးရႊင္လန္းၾကပါေစလို႔ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလၽွက္ပါ၊

စာမ်က္နာ

Friday, October 7, 2011

Wi-Fiအသစ္ျဖစ္လာမယ္႔ Li-Fi

တစ္ေနရာနဲ႔ တစ္ေနရာ ခ်ိတ္ ဆက္ေဆာင္ရြက္ဖို႔ နည္း လမ္းေတြကို ႀကိဳးစားရွာေဖြခဲ့ၾကတယ္။ ႀကိဳးစား တီထြင္ႏိုင္သ ေလာက္ ေအာင္ျမင္မႈေတြ ရခဲ့ၾကပါတယ္။ ႀကိဳးမဲ့စနစ္ကြန္ရက္ေတြ ခ်ိတ္ဆက္ဖို႔ Wi-Fi စနစ္ကို အသံုးျပဳ ခဲ့ၾကတာ အလြန္အဆင္ေျပၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့လည္း အထစ္အေငါ႔မရွိ ျမန္ဆန္ သြက္လက္မႈ ပိုၿပီးခံစားခြင့္ရေစဖို႔ ဆက္ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္။
အလင္းေရာင္ မွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္ကို ၾကည့္ရတဲ့အခါ စိတ္အေႏွာင့္ အယွက္ ျဖစ္ေစတယ္။ ဒါေပမဲ့လည္း ဒီမွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္ အလင္း ေရာင္ကို အက်ိဳးရွိရွိအသံုးျပဳႏိုင္မွာကို ေတြ႕ရွိခဲ့ၾကရတယ္။ သတင္း အခ်က္အလက္ေတြကို ႀကိဳးမဲ့ပံုစံနဲ႔ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းေတြမွာ အသံုးခ်ႏိုင္မယ့္ Visible Light Communication (VLC) ဆိုတာကို ေအာင္ ျမင္စြာတီထြင္ခဲ့ၾကပါၿပီ။ တစ္ခ်ိန္က မွန္တို႔မီးတို႔ကို အသံုးခ်ၿပီး အခ်က္ ျပလုပ္ကိုင္ခဲ့တဲ့ အေျခခံသေဘာတရားကို အရယူၿပီး ဖန္တီးႏိုင္ခဲ့ၾက တာ ျဖစ္တယ္။
ၿဗိတိန္ႏိုင္ငံ အီဒင္ဘတ္တကၠသိုလ္က ပါေမာကၡတစ္ဦးျဖစ္ တဲ့ Harald Itass က နည္းပညာပိုင္းဆိုင္ရာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး မၾကာ ေသးခင္က သ႐ုပ္ျပမိတ္ဆက္ဖူးတယ္။ ဒီနည္းပညာရဲ႕ ႏွလံုး သည္းပြတ္က ့high-brightness Light-emitting diodes ရဲ႕ မ်ိဳး ဆက္တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ၫႊန္းဆိုသြားခဲ့တယ္။ လက္ခံ သံုးစြဲတဲ့ နည္းစနစ္ကလည္း ႐ိုးရွင္းလွပါတယ္။ LED မီးေလး ပြင့္တဲ့အခါ "1" လို႔ သတ္မွတ္ၿပီး ပိတ္တဲ့အခါ "O"လို႔ သတ္ မွတ္ခဲ့တယ္။ အဖြင့္အပိတ္ကို အဆက္မျပတ္လုပ္ရင္း Data ေတြကို ထုတ္လႊတ္ႏိုင္သလို လက္ခံေဆာင္ရြက္ႏိုင္တာ မ်ိဳး ျဖစ္လာေစခဲ့တယ္။ "1s" ေတြ "Os" ေတြ အတြဲလိုက္ ခြဲျခားလုပ္ေပးဖို႔ LEDsမီးသီးေတြနဲ႔ မွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္ႏႈန္းထားကို ေျပာင္းလဲျမင္ေစရင္း Dataေတြကို encode လုပ္ယူေစပါတယ္။ ဒီလို Data ပို႔လႊတ္မႈေတြလုပ္ေနတဲ့LEDရဲ႕ intensity ကို လူသားေတြရဲ႕မ်က္စိမွာ မသိသာႏိုင္တဲ့ ျမန္ဆန္မႈႏႈန္းထားရွိဖို႔ လိုပါတယ္။
အင္မတန္ ဆန္း သစ္တဲ့နည္းပရိယာယ္ေတြကULC Data rates ကို အံ့ဩေလာက္ စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ တိုးျမႇင့္ေဆာင္ ရြက္ႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ ပိုၿပီး အဆင္ ေျပေခ်ာေမြ႕ သြားတာက အီဒင္ဘတ္ တကၠသိုလ္အဖြဲ႕နဲ႔ ေအာက္စ္ဖို႔ဒ္တကၠသိုလ္အဖြဲ တို႔ ပူးေပါင္းၿပီး ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾက လို႔ပဲျဖစ္တယ္။ LEDsမီးေရာင္ေပၚမွာ မတူညီတဲ့ Data ေတြ အၿပိဳင္ စီးဆင္းႏိုင္ဖို႔ စမ္းသပ္လုပ္ကိုင္ခဲ့ၾကသလို အနီ၊ အစိမ္း၊ အျပာေရာင္ LEDsေတြေရာ ေႏွာသမၿပီးData Channel ေတြ ခြဲထုတ္ယူၿပီး စမ္းသပ္ခဲ့တာ မ်ိဳးလည္း လုပ္ကိုင္ခဲ့ၾကတယ္။LEDမီးေရာင္နဲ႔ သတင္းပို႔လႊတ္ လက္ခံယူ တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီခ်ိတ္ဆက္မႈစနစ္ကို Li-Fi လို႔ေခၚဆိုလိုက္ၾကတယ္။ လုပ္ငန္းတြင္က်ယ္မႈအေနနဲ႔ ၾကည့္မယ္ဆိုရငWi-Fiထက္ Li-Fiက သာတာကိုလည္း စမ္းသပ္ေတြ႕ရွိခဲ့ၾကတယ္။ ဂ်ာမဏီႏိုင္ငံ ဘာလင္ၿမိဳ႕ကHeinrich Hentz Institute က သုေတသနပညာရွင္ေတြကလည္းStandard White-Light LED ကိုအသံုးခ်ၿပီး တစ္စကၠန္႔မွာ 500 megabytes ႏႈန္းနဲ႔ Dataေတြ ကို ပို႔လႊတ္ႏိုင္ခဲ့တယ္လို႔ ဆိုျပန္ပါတယ္။ အတည္ျပဳခ်က္ေတြ ရွိခဲ့ၿပီးျဖစ္တဲ့အတြက္ Haas က ၂၀၁၂ ခုႏွစ္အတြင္းမွာ VLC Transmitter ေတြ စတင္ေရာင္းခ်ႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားတယ္။ ဒါေပမဲ့လည္း ၂၀ဝ၉ ခုႏွစ္က Looming Spectrum Crisis နဲ႔ပတ္သက္ ၿပီး သတိေပးခ်က္ရွိထားတဲ့အတြက္ ျပႆနာေျဖရွင္းႏိုင္ဖို႔ နည္း လမ္းရွာေနၾကရတယ္။Data ပို႔လႊတ္မႈ ျမန္ဆန္သြက္လက္ ေခ်ာ ေမြ႕ဖို႔ လိုလားေတာင့္တေနသူမ်ားအတြက္ေတာ့ Li-Fi စနစ္က အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေနေစတယ္။
ဒါ႔အျပင္ အသံုးျပဳခႏႈန္းထားနဲ႔ ကုန္ က်စရိတ္မ်ားကWi-Fi စနစ္ထက္ မ်ားစြာသက္သာေနတာကိုလည္း ေလ့လာေတြ႕ရွိၾကရတယ္။ သုေတသနပညာရွင္မ်ားရဲ႕အဆိုအရ Wi-Fi စနစ္ထက္Li-Fiက ၁၀ ဆ သက္သာမယ္လို႔ သိရတယ္။ ေနာက္အားသာခ်က္ေတြက ေလယာဥ္ေပၚမွာWi-Fi လို တားျမစ္ပိတ္ ပင္စရာ မလိုေတာ့ေပ။ ေဆး႐ံုသံုးပစၥည္းကိရိယာေတြမွာWi-Fiစနစ္ ကို အသံုးမျပဳဖို႔တားျမစ္ထားတဲ့အခ်က္ကို Li-Fi က ေက်ာ္လႊားသြားႏိုင္မယ္။ ေရေအာက္ကိစၥေတြမွာလည္း အသံုးခ်သြားႏိုင္ေစမွာျဖစ္ေၾကာင္း တင္ျပ လိုက္ရပါတယ္။
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

ဖ်က္သိမ္းခံ ဘတ္(စ္)ကား ပိုင္ရွင္မ်ား ယာဥ္သစ္ အတြက္ အရစ္က် ဝယ္ယူရန္ လိုလား

ႏိုင္ငံေတာ္ အစိုးရ၏ အစီ အစဥ္အရ ဖ်က္သိမ္း ခံရေသာ စစ္က်န္ ဘတ္(စ္)ကား ပိုင္ရွင္မ်ား သည္ ယာဥ္သစ္မ်ား ျပန္လည္ဝယ္ ယူ ထူေထာင္ရန္ အတြက္ မ.ထ.သ (ၿမိဳ႕တြင္း)မွျဖစ္ေစ၊ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရ အဖြဲ႕ထံမွျဖစ္ေစ ေထာက္ပံ့ကူညီမႈျဖင့္ ယာဥ္သစ္မ်ား အရစ္က် ဝယ္ယူႏိုင္ရန္ လို လားလ်က္ရွိေၾကာင္း မ.ထ.သ(ၿမိဳ႕တြင္း) ႐ံုးတြင္ ေအာက္တိုဘာ ၁ ရက္ေန႔က က်င္းပသည့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံု ပြဲတြင္ တက္ ေရာက္လာေသာ ဘတ္စ္ကားပိုင္ ရွင္မ်ားက ေျပာသည္။
“ဒီအစည္းအေဝးကို ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ လာတာ။ မထသ အေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ဘာလုပ္ေပးႏိုင္ မလဲေပါ့။ သူတို႔မွအကူအညီမေပး ႏိုင္ရင္ေတာ့ ဘတ္စ္ကား (ဗိုက္ပူ) ပိုင္ရွင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကား သစ္မဝယ္ႏိုင္ဘဲ လမ္းေဘးေရာက္ ေတာ့မွာ”ဟု ၃၁ ဘတ္စ္ကားလိုင္း တြင္ ေျပးဆြဲေနသည့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
မ.ထ.သ (ၿမိဳ႕တြင္း) အေနျဖင့္ ဖ်က္သိမ္းခံ စစ္က်န္ဘတ္စ္ကား ပိုင္ရွင္မ်ားအား ယာဥ္သစ္ျပန္လည္ ဝယ္ယူႏိုင္ရန္အတြက္ အရစ္က် ေငြ ေၾကးေပးေခ်မႈစနစ္ေပးႏိုင္ရန္ မိမိ တို႔ဘက္မွ ေငြေၾကး အခက္အခဲရွိ ေၾကာင္း၊ ၄င္းကိစၥမ်ားကို တိုင္း ေဒသႀကီးအစိုးရကသာလွ်င္ ေျဖရွင္းေပးႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း မ.ထ.သ (ၿမိဳ႕တြင္း)မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
“ဒိီကိစၥကို တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရက ေမးလာရင္ေတာ့ တင္ျပ ေပးပါမယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘက္က စၿပီးတင္ျပဖို႔ေတာ့ အစီအစဥ္မရွိ ပါဘူး”ဟု အဆိုပါပုဂၢိဳလ္က ေျပာ သည္။ စစ္က်န္ဘတ္စ္ကား ပိုင္ရွင္ မ်ားအနက္ အခ်ိဳ႕မွာပင္စင္စားမ်ား ျဖစ္ၿပီး မိမိတို႔စုေဆာင္းထားသည့္ ေငြေၾကးအနည္းငယ္ျဖင့္ ထူေထာင္ ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ မ.ထ.သ (ၿမိဳ႕တြင္း) ၏ အဆိုအရ ျပန္လည္ တင္သြင္းရမည့္ ကား၏ တန္ဖိုးသည္ သိန္း ၁၈၀ ရွိေနသျဖင့္ ေငြေၾကးအရ မည္သို႔မွ်မတက္ႏိုင္ျဖစ္ေနရေၾကာင္း၊ သက္ဆိုင္ရာမွ အရစ္က် ေငြေခ်စနစ္ျဖင့္ ခြင့္ျပဳမွသာ ျပန္လည္ထူေထာင္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း ယာဥ္လိုင္းေျပးဆြဲေန ေသာ စစ္က်န္ ဘတ္စ္ ကားပိုင္ရွင္ ဦးအုန္းေက်ာ္က ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ မ.ထ.သ (ၿမိဳ႕ တြင္း) ၏ ကြပ္ကဲမႈေအာက္တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ယာဥ္လိုင္းမ်ား တြင္ စ၊ ဆ၊ ဇ အကၡရာရွိ အႏွစ္ ၄၀ ေက်ာ္သက္တမ္းရွိ စစ္က်န္ ဘတ္စ္ ၃၄၄ စီး၊ BM ၂၈ စီး ရိန္းဂ်ား ၃ စီးႏွင့္ ဒိုင္နာ ၇ စီး စုစုေပါင္း ၃၈၂ စီးရွိၿပီး ကညန သို႔ဖ်က္သိမ္းရန္ စာရင္းသြင္းၿပီး ယာဥ္အစီး ၁၀ဝ ရွိၿပီးျဖစ္သည္။
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

ျမစ္ဆံု စီမံကိန္း ရပ္ဆုိင္း ထားပါက ဥပေဒ ေၾကာင္းအရ ရင္ဆုိင္ရမည့္ အေျခအေန မ်ားသို႔ ဦးတည္ သြားမည္

ျမစ္ဆံုစီမံကိန္း ရပ္ဆိုင္း လုိက္ၿပီ ဆိုေသာ သတင္းႏႇင့္ ပတ္သက္ၿပီး တရုတ္ အစိုးရ သတင္းဌာန ဆင္ဟြာ က တ႐ုတ္ စြမ္းအင္ ရင္းႏႇီးျမႇဳပ္ႏႇံမႈ ကုမၸဏီ (CPI) ဥကၠ႒လူက်ိ႐ႈိကို ေမးျမန္းခဲ့ရာ ျမစ္ဆံုစီမံကိန္း ရပ္ဆုိင္း ထားသည္ ဆုိျခင္းမႇာ တည္ေဆာက္ မႈမ်ား ရပ္ဆုိင္း သည္ဟု ဆိုလိုပါက ဥပေဒ ေၾကာင္းအရ ရင္ဆိုင္ရမည့္ အေျခအေနမ်ားသို႔ ဦးတည္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျဖၾကား သြားခဲ့သည္။
ရပ္ဆိုင္းမည္ ဆိုေသာ သတင္းႏႇင့္ ပတ္သက္ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံဘက္က ဆက္သြယ္ အေၾကာင္းၾကား ခဲ့ျခင္း မရႇိေၾကာင္း၊ အထူးပင္ အံ့အား သင့္မိေၾကာင္း လူက်ိ႐ိႈက ေျပာၾကား သြားခဲ့သည္။
ေအာက္တိုဘာလ ၃ ရက္ေန႔တြင္ဆင္ဟြာက စီမံကိန္းရပ္လိုက္ပါက မည္သို႔ျဖစ္လာ ႏုိင္သည္ ဆိုျခင္းကို ေမးျမန္းရာတြင္ လူက်ိ႐ိႈ က ျမန္မာႏႇင့္တ႐ုတ္သည္ ယခုႏႇစ္ အေစာပိုင္းတြင္ သေဘာတူညီမႈတစ္ခုရခဲ့ၿပီး ႏႇစ္ဖက္ဘဏ္မ်ားက တ႐ုတ္ ယြမ္ေငြျဖင့္ ေခ်းေငြ သေဘာတူညီ ခ်က္တစ္ခုကို လက္မႇတ္ထိုးခဲ့ေၾကာင္း၊ ေခ်းေငြျပန္ဆပ္မည္ကို အာမခံသည့္ အေနျဖင့္ ျမန္မာအစိုးရဘက္က ျမစ္ဆံုေရအားလွ်ပ္စစ္စက္႐ံုအတြက္ ရရႇိေသာ ရႇယ္ယာ မ်ားျဖင့္ အာမခံခဲ့ေၾကာင္း၊ယင္းမႇရရႇိရန္ ေမွ်ာ္လင့္ထားသည္မ်ားကို ေခ်းေငြျပန္ဆပ္ ရန္ အဓိကရင္းျမစ္အျဖစ္ သတ္မႇတ္ခဲ့ၾကေၾကာင္း၊ ျမစ္ဆံု စီမံကိန္းရပ္ လိုက္ပါက ေခ်းေငြ သေဘာတူညီခ်က္ ခ်မႇတ္မႈအေပၚ ဆိုးဆိုးရြားရြား သက္ေရာက္ ႏိုင္ေၾကာင္း သတိေပး ခဲ့သည္။
၂၀၀၉ ခုႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ ျမစ္ဆံုစီမံကိန္းကိုစတင္ခဲ့ၿပီး ဆည္ဧရိယာတြင္ ေနရာ ေရႊ႕ေျပာင္းမႈမ်ား မႇာ ၿပီးစီးၿပီျဖစ္သည္ဟု လ်ဴက ဆိုသည္။ျပင္ဆင္မႈမ်ားျဖစ္ေသာ လမ္း တည္ေဆာက္မႈ၊ ေသာက္သံုးေရ ေထာက္ပ့့ံမႈ၊ လွ်ပ္စစ္ေထာက္ပံ့မႈ၊ ဆက္သြယ္ေရးႏႇင့္ ေျမေနရာညႇိျခင္းမ်ား အျပည့္အ၀စတင္တင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။လမ္း၊ ေရသန္႔စက္႐ံု၊ ဆီသိုေလႇာင္႐ံုတုိ႔မႇာ ပံုၾကမ္းေပၚေနၿပီျဖစ္ၿပီး ပင္မေရလႊဲႁပြန္ ႏႇင့္လမ္းလႊဲစနစ္မ်ားအတြက္ တူးေဖာ္မႈမ်ား စတင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။တ႐ုတ္ႏိုင္ငံအတြက္သာ အက်ဳိးရႇိမည္ဟု သတင္းမ်ား ထြက္ ေပၚေနသည့္ အေပၚ ဆင္ဟြာကေမး ျမန္းခဲ့ရာတြင္လည္းဆည္ႀကီးမႇာ ႏႇစ္ ၁၀၀ေက်ာ္ခံမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိမိ တုိ့ ႏႇစ္ ၅၀ သံုးၿပီးျမန္မာကို လံုး ၀လႊဲေပးေသာ အခါ ျမန္မာအစိုး ရသည္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ဘီလ်ံ ဆယ္ခ်ီၿပီးပံုမႇန္၀င္ေငြရေတာ့မည္ ျဖစ္ ၿပီး တိုက္႐ိုက္စီးပြားေရးအရ အက်ဳိးအျမတ္ရႇိမည္မႇာလည္း ေဒၚလာဘီလ်ံရာခ်ီေနမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လူက်ိ႐ိႈက ေနာင္အႏႇစ္ ၅၀ ေက်ာ္ တြင္မႇ အက်ဳိးအျမတ္ရမည့္အ ေၾကာင္းကို ေျပာသြားခဲ့သည္။
တည္ေဆာက္ေရး အျမင့္ဆံုး ေရာက္သည့္ အခ်ိန္တြင္ လုပ္သား ေလးေသာင္းမ်လိုမည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရႇိ တြင္ျမန္မာလုပ္သား ႏႇစ္ေထာင္အထိ ပင္ အလုပ္အကိုင္အခြင့္အလမ္းဖန္ တီးေပးထား ႏုိင္ၿပီျဖစ္ ေၾကာင္းလည္း ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။
ဆည္တည္ေဆာက္မႈေၾကာင့္ ေရႀကီးမႈႏႇင့္ ငလ်င္ကဲ့သို႔ေသာ အႏၲရာယ္မ်ားျဖစ္ေပၚလာႏုိင္သည္ဟု စိုးရိမ္မႈအေပၚအာမခံႏုိင္ျခင္းရႇိမရႇိ ေမးျမန္းခဲ့ရာတြင္ အႏႇစ္ ၁၀၀ ေက်ာ္ ဆည္တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္း ဖြံ႔ၿဖိဳးသည့္ကာလအတြင္း ဆည္တည္ေဆာက္မႈေၾကာင့္ ေရလႊမ္းျခင္း၊ငလ်င္လႈပ္ျခင္း မရႇိခဲ့ဟု လူက်ိ႐ိႈက ဆုိသည္။ သို႔ရာတြင္ ဆည္က်ဳိးေသာေၾကာင့္ ေရလႊမ္းႏုိင္ျခင္းႏႇင့္ ငလ်င္လႈပ္ခ်ိန္ ဆည္က်ဳိးပါက ျဖစ္လာႏုိင္ေခ်ကုိမူ ထည့္သြင္းေျပာၾကားသြားျခင္းမရႇိေပ။
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

မန္စီးတီး တိုက္စစ္မွဴး ဘာေလာ့တယ္လီ ရဲ့

 
 
ကြင္းတြင္း ကြင္းျပင္ ကိစၥအခ်ိဳ႕မွာ လူဆိုး လူရမ္းကား တစ္ဦးအျဖစ္ ႐ႈျမင္ျခင္း ခံထားရ ေပမယ့္ မန္စီးတီး တိုက္စစ္မွဴး ဘာေလာ့တယ္လီ ဟာ ခ်စ္သူနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ေတာ့ သိမ္ေမြ႕ႏူးညံ့ သူတစ္ဦးျဖစ္ သလို ရက္ေရာ သေဘာေကာင္း သူတစ္ဦးျဖစ္ တယ္ဆိုတာ ျပသ သြားခဲ့ပါ တယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ရက္ပိုင္းကပဲ ဒီအသက္ ၂၁ ႏွစ္အရြယ္ ခ်စ္သူျဖစ္ တဲ့ ရာဖယ္လာဖီကိုတို႔ဟာ မန္ခ်က္စတာ ၿမိဳ႕ထဲကို ေဈးဝယ္ထြက္ လည္ပတ ္ခဲ့ၾကရာမွာ ရာဖယ္ လာေၾကာင့္ ဘာေလာ့တယ္လီ တစ္ေယာက္ အကုန္အက် မ်ားခဲ့ရပါ တယ္။ ေမာ္ဒယ္ တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ရာဖယ္လာ အႏွစ္ သက္ဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ အသံုး အေဆာင္ ပစၥည္း ေတြဟာ တန္ဖိုး ႀကီး Christian Dior တံဆိပ္ေတြျဖစ္ၾကတာမို႔ မနည္း မေနာ ကုန္က် သြားခဲ့ေပမယ့္ ဘာေလာ့တယ္ လီကေတာ့ တစ္ခ်က္ ကေလးမွ အျပံဳး မပ်က္ခဲ့ဘဲ ခ်စ္သူ အလိုကို ျဖည့္ဆည္း ေပးခဲ့ပါတယ္။
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

စီေရာ္နာဒိုရဲ႕ အသည္း ေက်ာ္တစ္ဦး

တစ္ခ်ိန္က စီေရာ္နာဒိုရဲ႕ အသည္း ေက်ာ္တစ္ဦး ျဖစ္ခြင့္ရ ခဲ့တဲ့ အဆက္ ေဟာင္း နာရီဒါဂယ္လာဒိုက ဒီ ေပၚတူဂီ တိုက္စစ္မွဴးနဲ႔  ပတ္သက္ၿပီး ႐ုပ္/သံ အင္တာဗ်ဴး တစ္ရပ္မွာ ပယ္ ပယ္နယ္နယ္ ေဝဖန္သြား ခဲ့ပါတယ္။ သူမအဆိုအရ စီေရာ္နာဒိုဟာ ဥာဏ္ရည္ ထက္ျမက္သူ တစ္ဦးမဟုတ္ သလို ေမာက္မာ လြန္းတဲ့ သေဘာ ထားေၾကာင့္ ေဘာလံုး ကစားသမား သာျဖစ္မလာခဲ့ ဘူးဆိုရင္ အျခားေသာ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္း ေကာင္းမ်ား ရရွိႏိုင္စရာ အေၾကာင္းရွိသူ မဟုတ္ဘူး လို႔ ေဝဖန္ ထား ပါတယ္။
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed