
“၂၀၁၀ ခုႏွစ္အတြင္းမွာ 3D TV ေတြ တစ္ဟုန္ထိုး ေဈးကြက္တြင္း ဝင္ေရာက္ခဲ့ေပမယ့္ ယေန႔ အခ်ိန္ထိ က်ယ္မႈပိုင္းမွာ အားနည္းေနေသး တယ္လို႔ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ ဒါကလည္း 3D တီဗီေတြရဲ႕ တန္ဖိုးက သာမန္ လူတန္းစားေတြ လက္လွမ္းမမီႏိုင္ တာေၾကာင့္ ျဖစ္သလို နည္းပညာ လိုအပ္မႈေတြ ေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ LED, LCD တီဗီေဈးကြက္ ေရာင္းအားက ထိုးဆင္းသြားတာမ်ိဳး မရွိႏိုင္ပါဘူး” ဟု TMW Enterprise Limited မွ ကိုဇြဲရန္ဗိုလ္က ေျပာသည္။
၂၀ဝ၅-ဝ၆ ခုႏွစ္ခန္႔က ျပည္တြင္း ေဈးကြက္ထဲသို႔ LCD တီဗီမ်ား ဝင္ေရာက္ခဲ့စဥ္ကယင္းနည္းပညာ အသံုးျပဳသူမွာ Tube တီဗီအသံုးျပဳသူ ၏ (၅၀)ရာခိုင္ႏႈန္း ဝန္းက်င္ခန္႔သာရွိခဲ့ သည္။ ယခု ၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း၌ LCD တီဗီအသံုးျပဳသူဦးေရ (၂၀)ရာခိုင္ႏႈန္း ျမင့္တက္ လာခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
“ေဈးကြက္ထဲမွာဆိုရင္ LCD တီဗီေတြရဲ႕ Market တြင္က်ယ္မႈ ေတာ္ေတာ္ေလးရေနပါၿပီ။ ေဈးႏႈန္း ကလည္း လက္ရွိမွာ (၃၂)လက္မကို က်ပ္ႏွစ္သိန္းေက်ာ္နဲ႔ ဝယ္ယူႏိုင္သလို လက္မေပၚ မူတည္ၿပီး ေဈးႏႈန္းကြာျခားမႈက လူတန္းစား အားလံုး သံုးစြဲႏိုင္တဲ့ အေျခအေနျဖစ္ေန ပါၿပီ”ဟု ၄င္းက ေျပာ သည္။
LED နည္းပညာ အသံုးျပဳ တီဗီ မ်ားကိုလည္း ၂၀ဝ၈ ခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ တင္သြင္းမႈရွိခဲ့ရာ ထိုအခ်ိန္က လက္မ(၄၀)လွ်င္ က်ပ္ကိုးသိန္းခန္႔ ေပးဝယ္ခဲ့ရသည္။ “LED တီဗီေတြ ကေတာ့ LCD ထက္ မီးစားသက္သာ မႈရွိသလို Color Quality ကလည္း သဘာဝအတိုင္း ၾကည့္႐ႈႏိုင္ပါတယ္။ အရင္က ဒီနည္းပညာကို လက္လွမ္း မမီႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ အခုဆိုရင္ ေဈးႏႈန္း ေတာ္ေတာ္ ေလး က်ဆင္းလာတဲ့အတြက္ သံုးစြဲသူပိုမိုမ်ားလာပါတယ္”ဟု Royal Tun မွ ကိုထြဋ္ထြဋ္ကဆို
--
--
0 comments:
Post a Comment
ေရးခ်င္တာေလးေတြေရးရေအာင္